Projektas „Matematikos pasiekimų gerinimas sukuriant ir efektyviai panaudojant inovatyvias erdves“
Projektas
„Matematikos pasiekimų gerinimas sukuriant ir efektyviai panaudojant inovatyvias erdves“
2018-2020 m. Marijampolės sav. Igliaukos Anzelmo Matučio gimnazijoje įgyvendinamas ES finansuojamas projektas „Matematikos pasiekimų gerinimas sukuriant ir efektyviai panaudojant inovatyvias erdves“, kurį parengė mokytoja R.Burinskienė ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui E.Miklovienė. Įgyvendinant projektą gimnazijoje ir partnerių mokyklose (Liudvinavo Kazio Borutos gimnazijoje ir Kauno raj. Zapyškio pagrindinėje mokykloje) bus įrengtos išmaniosios klasės, kuriose bus kompiuteriai mokiniams ir mokytojui, interaktyvus ekranas ir edukacinė platforma, skirta kurti, valdyti ir praturtinti pamokas interaktyvioje aplinkoje. Projektu siekiama įgyvendinti inovaciją – kūrybiškai apjungti įrodymais pagrįstą mokymą ir virtualių erdvių panaudojimą mokinių matematikos mokymosi kokybei gerinti.
Mokymai pedagogams
Kauno Milikonių progimnazijoje
Įgyvendinant ES finansuojamą projektą „Matematikos pasiekimų gerinimas sukuriant ir efektyviai panaudojant inovatyvias erdves“ vasario 19-20 d. Kauno Milikonių progimnazijoje vyko mokymai trijų projekte dalyvaujančių mokyklų pedagogams. Susirinko 23 mokytojai iš Igliaukos Anzelmo Matučio gimnazijos, Liudvinavo Kazio Borutos gimnazijos ir Zapyškio pagrindinės mokyklos. Kauno Milikonių progimnazijos mokytojai Rima Eitmantienė ir Gediminas Grėsius supažindino su darbo išmaniosiose klasėse ypatybėmis, pristatė naujausias technologijas ir darbo su jomis galimybes.
Seminaras
„Ateities pamoka – inovatyvu, įdomu, išmanu: mozaBook programa šiuolaikiškam mokymui“
Spalio 29 dieną vyko praktinis seminaras „Ateities pamoka - inovatyvu, įdomu, išmanu: mozaBook programa šiuolaikiškam mokymui“. Lektorė Asta Jankauskienė gimnazijos pedagogus supažindino, kaip praktiškai naudoti mozaBook programos galimybes įvairiose pamokose. Seminaro metu praktiškai išbandėme daugybę programėlių, kurios suteikia galimybę paįvairinti mokymo procesą, padaryti jį patrauklesnį, inovatoriškesnį, dinamiškesnį.